Livrarea se face prin curier rapid.
De sărbători și în perioadele de reduceri, termenul de livrare se poate prelungi si se livreaza doar in Romania prin intermediul firmelor de curierat. La comenzile de peste 249 lei, livrarea este gratuita.
Taxa de transport va fi inclusă în factura emisă de Vanzator și se va regasi în totalul de plată, potrivit email-ului de confirmare al comenzii.
Fiecare produs din comanda se verifica de catre un operator, iar daca acesta nu este conform pentru a fi livrat, se va elimina din comanda, iar clientul va fi notificat prin email/telefon in legatura cu aceasta situatie.
Dacă coletul nu poate fi livrat (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de dumneavoastră este greșită etc), coletele rămân la curierul zonal 3 zile, după care revin la Expeditor.
In situatia in care un client plaseaza 3 comenzi si din motive neintemeiate, coletele sunt refuzate, vom accepta o noua comanda pe site, doar cu plata produselor si transportului (in avans) prin card bancar.
In unele situatii vom instiinta si institutiile abilitate cu privire la cazuri de inselaciune in care se poate dovedi "rea credinta" din partea clientului (comenzi repetate, conturi de client multiple, refuz intentionat).
Nu vom accepta plata ramburs catre clientii care, in contul sau de client, au maxim 3 comenzi cu status: Refuz primire, indiferent de intervalul de timp intre aceste status-uri.
Nu suntem răspunzători pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea greșită a unei expedieri în cazul în care sunt generate de următoarele situații/circumstanțe independente de voința noastră:
- blocaje rutiere (căderi de copaci, stânci, coliziuni în lanț), surpări de teren în apropierea șoselei;